Thursday 26 December 2013

Apa itu Herb-Lax???

Saban hari kita dihidangkan dengan pelbagai jenis makanan dan minuman, dan saban hari juga tubuh kita menerima kehadiran sisa-sisa makanan tersebut. Tanpa kita sedari, sisa-sisa makanan yg tidak dicerna dengan sebaik mungkin akan mengganggu kesihatan kita, ini kerana sisa-sisa makanan yg tersimpan 'rapi' di dalam perut akan berubah menjadi TOKSIN dan mengundag bahaya utk tubuh kita.

Suka saya nak share tentang Herb-Lax, sebab nie adalah salah satu produk Shaklee yang dapat membantu menyah toksin dan membantu membersihkan usus kita yg dipenuhi dgn sisa-sisa makanan yg tidak diperlukan oleh tubuh. Herb-Lax nie mmg menjadi salah satu produk WAJIB di ambil seminggu sekali untuk membantu membersihkan usus.





Kenapa perlu mencuci usus
=====================

Ia sangat penting yer untuk mengelakkan gangguan sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dana juga untuk sistem pertahanan badan.


Apa terjadi apabila sistem pencernaan terganggu?

Sistem pencernaan adalah sangat penting untuk menyah toksin dari tubuh badan. Akibat dari kegagalan sistem pencernaan berfungsi dengan baik akan mengakibatkan pelbagai penyakit seperti :-

  • masalah kulit
  • gangguan buah pinggang 
  • masalah nafas dan mulut berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • kembung perut
  • daya imunisasi yang lemah
  • wajah nampak tua.
Terutama kepada mereka yang mengamalkan makanan vitamin memecah lemak seperti Omega Guard dan Lecithin amat lah digalakkan untuk mengamalkan juga pengambilan Herb-Lax untuk memastikan segala lemak2 yang telah disingkirkan  dapat dibuang melalui proses penyah tinjaan.

Siapa yang memerlukan Herb-Lax?

1. Lelaki dan wanita
2. mereka yang dalam proses membuang lemak / menguruskan badan
3. Mereka yang mempunyai masalah pencernaan
4. mereka yang menyusu anak
5. Mereka yang mahu menjaga kesihatan usus.


Anda boleh mendapatkan Herb-Lax dengan harga ISTIMEWA. Bagaimana? 
Hurmmm, tak susah.. anda boleh call sy di no 017-2376365.
(Free consultation seumur hidup)

No comments:

Post a Comment