Wednesday 7 January 2015

Ostematrix


Ostematrix adalah makanan tambahan yang terbaik dihasilkan oleh Shaklee khusus untuk kesihatan tulang terutama bagi anda yang tidak begitu menggemari susu seperti saya. 

Tahukah anda, Ostematrix telah terbukti secara klinikal dapat meningkatkan kadar penyerapan kalsium oleh tubuh sebanyak 99%.  Formulanya yang unik  kerana dihasilkan dari mineral semulajadi dan garam mineral seperti magnesium, boron, fosforus, vitamin D dan zinc.


Manfaat utama dalam sebotol Ostematrix :-

a) Memperbaiki kebas-kebas dan kekejangan otot
  • Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur dapat memperbaiki masalah kekejangan, kebas-kebas, sakit sendi  dan artritis
b) Penyumbang kalsium terbaik untuk kesihatan tulang dan menghalang masalah Osteoporosis selain dapat membantu mengatasi masalah seperti :-
  • kuku rapuh dan keguguran rambut
  • eczema (masalah kulit)
  • masalah gusi berdarah
  • merawat tulang retak
  • meransang pemekatan darah
c) Mengurangkan stress atau tekanan dan memelihara denyutan jantung

d) Membantu mengatasi masalah haid
  • Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium secara serentak dapat meringankan sakit ketika haid (senggugut) dan melancarkan pembuangan air kecil
e) Pengambilan secara konsisten dapat membantu mengatasi masalah obesiti di usia tua kerana kalsium dapat membantu sel menyerap nutrien dan meransang detoksifikasi.


Tahukah anda :

- Pengambilan kalsium dan magnesium secara serentak dapat memberikan kadar penyerapan yang lebih baik dan ketidakseimbangan dua unsur ini akan menyebabkan penyakit seperti batu karang.

- Ostematrix mempunyai keistimewaan tersendiri kerana satu tablet Ostematrix bersamaan dengan 1 gelas susu tinggi kalsium dan 80 biji badam.


Pada saya ostematrix memang terbaik! 
Sebelum tidur telan 4 biji dan anda akan rasaii kelainannya sendiri!
Nak tahu lebih lanjut? Contact saya segera...konsultasi percuma diberikan 


Saidatul Akma
017-2376365
sms/whatsapp



No comments:

Post a Comment