Thursday 12 December 2013

Omega vs Lecithin

Salam semua, akhir-akhir nie sy dihujani pertanyaan oleh kawan-kawan tentang perbezaan Omega Guard dan Lecithin dalam menurunkan berat badan.

Ok la, hari nie sy akan terangkan perbezaannya yer. Cekidaut!!! ^_^


Seperti yg dilihat di atas, Omega nie boleh diibaratkan seperti kereta HONDA manakala Lecithin pula seperti kereta KANCIL. Antara HONDA dan KANCIL semestinya la HONDA lebih hebat kan? Begitu juga la dengan Omega, ia bertindak jauh lebih CEPAT dan PANTAS daripada Lecithin walaupun pada hakikatnya, kedua-dua produk ini mempunyai fungsi yg sama iaiti membantu mempercepat proses MEMBAKAR LEMAK. Dan sudah tentula harganya lebih mahal sedikit berbanding Lecithin.

Selain itu, Omega juga dapat mengawal selera makan (memberi rasa kenyang) dan fungsi ini tidak terdapat dalam Lecithin. Sebab itula Omega sangat-sangat disarankan kepada mereka mereka yg SERIUS mahu menurunkan berat badan. Ini kerana, Omega dapat bertindak balas dengan hormon yg dipanggil "Leptin". Leptin akan memberi input (kepada otak) untuk mengurangkan selera makan dan ia dapat membantu menurunkan berat badan.



Selamat ke uk diambil oleh ibu yang menyusukan anak???

Jawapanya, SELAMAT.. ini kerana ianya tidak akan menganggu kualiti susu serta perkembangan otak si manja. Malah kedua-duanya sgt baik untuk perkembangan otak si manja kerana :-

  • Omega - mengandungi DHA dan EPA untuk pekembangan otak dan mata si manja
  • Lecithin -  mengandungi KOLIN yg berfungsi dalam meningkatkan memori si ibu&bayi.

Pendek kata, kedua-duanya memang berkesan dalam membantu anda mendapatkan berat badan yang diingini. Pilihan di tangan anda, buatlah pilihan yg bijak. Bagi yg mahu mendapatkan harga istimewa untuk kedua-dua produk ni, jangan malu dan segan utk call/sms sy yer. 

Nota : Promosi utk Omega berbaki 18 hari lagi, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Omega dengan harga promosi yg sememangnya jauh lebih murah.. Ingat yer, beli 6 Omega dan akan akan dapat satu lagi botol secara PERCUMA!!!..

Kepada yang berminat untuk jadi sebahagian dr Keluarga Shaklee, boleh juga hubungi sy. Dengan modal sebanyak RM 75 seumur hidup, anda akan dapat peluang memperolehi BONUS 4-5 angka..Jangan terkejut!!!hihihi... Anda juga akan di bimbing sehingga berjaya. Tepuk dada tanya la selera. Pilihan ditangan anda ^_^

Stay Health & Young With Shaklee
SID : 888944 (017-2376365)
Email : saidatulakma5602@gmail.com
Page: Beauty&Health




No comments:

Post a Comment