Wednesday 4 June 2014

Rahsia Minyak Biji Anggur

Umum dah mengetahui, Shaklee telah melancarkan vitamin E dengan formulasi terbaru yang tentunya lebih hebat dan lebih banyak kebaikannya untuk kesihatan kita. Kalau sebelum ini vitamin E berwarna kekuningan dan sekarang ianya berwarna agak gelap.
Cer tengok kat bawah ni hihihi ^_^



Shaklee memang tidak pernah mengecewakan, setiap perubahan yang dilakukan adalah untuk memberikan yang terbaik untuk penggunanya. Begitu juga dengan vitamin E, dengan penambahbaikan terbaru dengan Selenium dan "Grape Seed Extract" tentunya banyak manfaat yang kita boleh perolehi daripadanya.


<RAHSIA MINYAK BIJI ANGGUR>

Minyak biji anggur atau Grape Seed Extract mengandungi "Oligomeric Proantho Cyanidin (CPO) yang lebih tulen berbanding dengan kumpulan fitonutrien yang lain. Untuk pengetahuan, OPC adalah anti-oksidan yang paling berkesan dan mampu untuk melindungi sel-sel, tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengosidaan.

OPC berupaya membantu memusnahkan 'radikal bebas' yang boleh memusnahkan sistem tubuh manusia seperti daripada penyakit berbahaya seperti KANSER. Seperti yang kita tahu, penyakit seperti Kanser menyerang sistem imunisasi badan dalam senyap dan di sini lah OPC bertindak sebagai benteng dan pelindung daripada penyakit berbahaya seperti itu.

Selain bertindak sebagai pelindung, OPC juga kaya dengan protein terutama kolagen yang dikatakan lebih kuat iaitu 50 kali ganda lebih dari Vitamin E dan 20 kali ganda dari Vitamin C. Ini menjadikan ianya sebagai MAKANAN YANG PALING BAIK UNTUK SEL DAN TISU-TISU BADAN dan sangat baik untuk awet muda serta memelihara kecantikan.



KELEBIHAN MINYAK BIJI ANGGUR DALAM VITAMIN E

Kajian telah dilakukan, dan ternyata minyak biji anggur telah terbukti dapat membantu :-
  • menguatkan sistem imunisasi badan
  • menurunkan paras kolestrol
  • menghalang pembentukan darah beku
  • mengurangkan keradangan
  • pelindung daripada penyakit berbahaya seperti kanser
  • memelihara kecantikan dan awet muda.
  • menghangatkan hubungan suami isteri
  • meningkatkan kesuburan

Formulasi baru yang sememangnya berbaloi, kerana ianya sangat lengkap untuk kesihatan dan juga kecantikan dan yang lebih istimewa, sebotol Vitamin E ni adalah untuk penggunaan selama 4 bulan. Sangat jimat dan menguntungkan.

Jangan berlengah lagi, jom grab sekarang vitamin E
Nak sihat..nak cantik! almaklumla tak lama lagi dah nak raya...
Jom!!Jom!!Jom!! Grab sekarang ^_^


Saidatul Akma
SID : 888944
017-2376365 (sms/whatsapp)


No comments:

Post a Comment