Monday 10 February 2014

MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE

Bismillah,

Pejam celik!! pejam celik!!da 5 bulan saya bersama Shaklee, dari seorang pengguna kini saya menjadi salah seorang distributor untuk supplement hebat ni!!! Insya-Allah saya berazam untuk bergelar seorang SUPERVISOR pada akhir bulan Feb ni, doakan yer ^_^

Mengimbas kembali semasa pertama kali berkenalan dgn Shaklee nie adalah melalui seorang kawan opis saya. Mendengar pengalaman dia berdiet dgn Shaklee memang sangat mengujakan hihihi!! Bermula dari situ, saya mula mendapatkan khidmat Mr Google..dan dari situ saya banyak mengetahui tentang supplement ni. Mula-mula tuh memang la ragu-ragu, tapi dikuatkan azam dan berbekalkan semangat maw kurus (wah!!! da mcm nak g berperang daa..hihi) saya beranikan diri mencuba supplement ni.

LECITHIN... inilah supplement pertama yang saya amalkan. Memang jatuh cinta terus u'olls. Mana taknya, kalau dulu pakai baju mcm sendat sikit..tapi setelah sebulan mengamalkannya dgn kosisten..baju yg dulunya ketat terus longgar hokeyyy..Memang best sesangat bila segala impian menjadi kenyataan..hihihi!!Chewahhhh... 

Bermula dari detik itulah, saya berminat untuk terus bersama dengan Shaklee. Drpd niat untuk mencuba terus menjadi distributor. Memang tak percaya, saya akan terkait dengan bisnes MLM hihihi!! Yelah, kalau dulu bila sebut bisnes MLM memang terus geleng kepala.. tak berminat langsung tapi segala pandangan itu berubah selepas berkenalan dgn bisnes Shaklee ini. Dengan modal hanya RM65 seumur hidup saya mampu meraih bonus bulanan 3 angka yer...insya allah, doakan untuk bonus 4,5,6 angka plak lepas ini yer hihihi!!

Amacam, teruja tak??Nak taw lebih lanjut..meh2 scroll ke bawah baca sampai abes taw ^_^

Untuk permulaan korang perlu la mendaftar dengan Shaklee dulu bayarannya cuma RM 65 shj seumur hidup (tak termasuk postage Sem Malaysia Rm10 / Sabah&Sarawak RM20)


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

  • Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli. Penjimatan hingga 15%-20% bagi setiap produk yang ditawarkan.
  • Tidak perlu untuk keluar atau berkejar mencari pelanggan
  • Tak perlu untuk meyimpan stock dirumah
  • Kelas bimbingan akan dberikan secara online @offline. Anda juga akan di add di secret group di Facebook dan disana anda dapat berbincang, sharing on marketing, consultation, product knowledge, motivasi dan lain-lain
  • Tidak perlu "head-hunting" untuk mencari downline.
  • Mendapat tips perniagaan/teknik perniagaan bersama Master yang berpengalaman.
Salah satu keistimewaan Shaklee adalah kita tidak perlu untuk maintain point sekiranya cuma untuk makan sendiri.  Tetapi sekiranya anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkamengumpul dan maintain point tertentu, Kalau hanya mahu makan sendiri atau berkongsi dengan sedara mara..anda tidak perlu nak maintain point tertentu atau minimum purchase.


ANDA BERMINAT ???

Hubungi saya : 017-2376365 (whatsapp /sms)
SID : 888944 
SAIDATUL AKMA


" MIRACLE WILL HAPPEN WHEN YOU BELIEVE"

No comments:

Post a Comment