Wednesday 5 February 2014

Vita-Lea Iron Formula

Bismillah..

Pejam celik..pejam celik!! da masuk bulan Februari rupanya. Macam biasalah setiap bulan Shaklee akan menawrkan harga promosi utk produknya dan bulan nie adalah bulan utk VITA-LEA IRON FORMULA yeayyy!!! Jom kita tengok apa yang best tentang Vita-Lea ni..cekidaut!!!!

Kalau korang semua nak tahu, nama asal Vita-Lea ni adalah "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini aslanya dari Shaklee. Istimewanya juga Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertam dicipta di dunia iaitu pada tahun 1915. 




DULU

SEKARANG


Berikutan peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tabletnya mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Vita-Lea juga merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus-usus kecil. Selain itu, tablet Vita-Lea juga disaluti dengan serbuk nutrisi yang dikenali sebagai Spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dengan teknologi eksplosif yang kompleks disebut sebagai "Explo-Tab"

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65% dan Vita-Lea juga telah dipilih oleh Center of Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN  di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Manfaat Utama Vita-Lea

a) Penambah Tenaga Segera - memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental,     sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja 
    seharian.

b) Pelengkap Nutrisi - kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan 
     diet yang tidak seimbang, terutama bagi mereka yang mengamalkan sayuran 
     (vegetarian) dan anamei (kekurangan darah merah)

c) Keupayaan Sistem Produktif - Amat penting untuk tumbesaran kanak-kanak dan
    remaja.

d) Metabolisma - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan 
     proses penuaan.

e) Elemen penting pada sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, 
     pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kuku,
     kulit dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

f) Melindungi Organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.


Siapa yang memerlukan Vita-Lea ??

  • Individu yang tidak lengkap diet hariannya
  • Lelaki - sesuai untuk semua peringkat umur
  • Remaja yang sedang membesar
  • Individu yang sudah menopous
  • Individu yang ingin meningkatkan sistem imunisasi badan.
  • Wanita yang sentiasa mementingkan kesejahteraan kesihatan
  • Ibu mengandung, ibu hamil dan ibu yang sedang berpantang.

So apa tunggu lagi!? Jom la dapatkan multi-vitamin terbaik untuk seisi keluarga..dari si anak hingga org yang lebih dewasa. Nak..nak bulan nie adalah promosi utk Vita-Lea, dapatkan ia dgn harga yang mmg dijamin superrr jimat dan murahh!! Setiap botol boleh bertahan hingga 2 bulan yer. Grab sekarang ^_^


SID : 888944
Whatsapp : 017-2376365

No comments:

Post a Comment